share

Wichita State Tho???

Taylor Gang Mike
Taylor Gang Mike's picture
Registered User
Joined: 11/07/2011
Posts: 1318
Points: 1552
Offline
Wichita State Tho???

Smh, college basketball is Bad... I hope the teams with stars make the final 8 or 4 tho


i'm jus so offended
i'm jus so offended's picture
Registered User
Joined: 04/01/2011
Posts: 947
Points: 2099
Offline
?

I don't get how Wichita St makes college basketball bad. I would argue the opposite.

Taylor Gang Mike
Taylor Gang Mike's picture
Registered User
Joined: 11/07/2011
Posts: 1318
Points: 1552
Offline
It makes Ole Miss and

It makes Ole Miss and Marshall Henderson path look better. If they beat Lasalle Then Wit State, people will really hate him hahah.

But sorry bro im about Stars.. I dont wanna see Witchita state, that just me tho. If you wanna see them cool but not me

Malik-Universal
Malik-Universal's picture
Registered User
Joined: 07/08/2010
Posts: 3424
Points: 3176
Offline
I was tryna tell ppl on

I was tryna tell ppl on twitter, fb and I think on here that Gonzaga wasn't going anywhere.... AND IM RIGHT... i can now feel smarter than Dale Worthington

llperez
llperez's picture
Registered User
Joined: 04/13/2009
Posts: 12010
Points: 12115
Offline
They drilled 7 consecutive

They drilled 7 consecutive threes in the last like 7 minutes, unconscious

samosas
Registered User
Joined: 09/20/2012
Posts: 255
Points: 475
Offline
This is one of those were

This is one of those were people think they like something, but they really don't. College ball NEEDS stars. How ugly was that Marquette game? Ugh. Gonzaga obviously either a.) was overrated or b.) chocked under the pressure of being #1.

Dale Worthington
Dale Worthington's picture
Registered User
Joined: 01/17/2009
Posts: 1445
Points: 1729
Offline
Taylor, u mad that Gonzaga

Taylor, are you mad that Gonzaga should have lost 2 days ago to a 16-seed, and also didn't play anyone this year?

Furthermore, Wichita State is a solid team. Not just because of this win but because they came in at the 25-30 range in the objective ranking metrics entering the Tournament and they have a solid PG, wing, and post presence.

surve
surve's picture
Registered User
Joined: 03/19/2010
Posts: 2890
Points: 4502
Offline
I have no hate for Wichita

I have no hate for Wichita State because thats how the cookie crumbles. Gonzaga was gonna get beat by someone and Wichita State was in as good a position as anyone after beating Pitt. I had the Zags losing in the next round against K-State (after K-State took out Wisconsin)....so much for my bracket...smh.

i'm jus so offended
i'm jus so offended's picture
Registered User
Joined: 04/01/2011
Posts: 947
Points: 2099
Offline
Ummm i would bet the NCAA

Ummm i would bet the NCAA Tournament is right there with the Super Bowl as the most profitable sporting events so I don't think college basketball needs anything. Maybe better infractions committee but otherwise. If you need stars to enjoy a basketball game, i wouldn't call you much of a fan.

phila9012
Registered User
Joined: 07/08/2011
Posts: 994
Points: 2247
Offline
The less stars and more team

The less stars and more team ball is what makes it special. Watching Lebron or durant dominate is fun to watch and so is the team oriented offences and the pressure defense played in college. 2 different things that are both great but in different ways and I am glad they are different more variety in my love of basketball.

BigChamp12
Registered User
Joined: 06/17/2011
Posts: 680
Points: 1371
Offline
6 straight

6 straight 3s!?!!? Who does that really? They caught fire, and didnt hesitate to let them fly!!

Even though I didnt pick them to win, I'm happy for my little homie Malcolm Armstead. That was my AAU point guard. The ironic thing for me is, if Ole Miss beats LaSalle. My AAU wing was Nick Williams, #20 from Ole Miss. Back in those days, he and Armstead #2 from Wichita were best friends and were inseparable. It's gonna be a fun game for me to see, because they were the two biggest trash talkers on the court.

Siggy
Registered User
Joined: 02/25/2012
Posts: 2926
Points: 5187
Offline
I'm a fan of basketball, not

I'm a fan of basketball, not just players. I have no problem with Wichita St advancing. They're a fun team to watch. They're fearless.

aamir543
aamir543's picture
Registered User
Joined: 04/11/2009
Posts: 5062
Points: 5541
Offline
All I have to say

All I have to say is........MARSHALL HENDERSON ALL THE WAY!!!!!!!!

Memphis Madness
Registered User
Joined: 03/30/2011
Posts: 3554
Points: -1216
Offline
With Memphis gone, Ole Miss

With Memphis gone, Ole Miss is my team. I also am a Andre Hollins fan.

Gotta love FGCU too.

iminipanda
Registered User
Joined: 03/28/2011
Posts: 133
Points: 323
Offline
stars

If you want to watch stars then stick to the NBA. I watch college ball because there is a lot more passion and collective team efforts. So unpredictable. Just ask Georgetown and New Mexico. I hope Wichita State wins it all.

LazarusMunoz
Registered User
Joined: 06/18/2009
Posts: 835
Points: 1631
Offline
that's the unique beauty of

that's the unique beauty of college basketball! The unrivaled drama that only college basketball provides... The small plucky underdog takes down the big bad number one seed,shocking the world and creating media darlings overnight! Thats one of the biggest reason's we watch!

Im a huge IU fan,but I wanna see a team like Florida Gulf Coast,a team i new nothing about, take their unqiue style to a team thats been hyped on ESPN all year and see what happens

M-Eazy
Registered User
Joined: 06/13/2008
Posts: 439
Points: 557
Offline
I honestly do not understand

I honestly do not understand how you could watch that game yesterday and come to a conclusion that college basketball is bad.

Taylor Gang Mike
Taylor Gang Mike's picture
Registered User
Joined: 11/07/2011
Posts: 1318
Points: 1552
Offline
chill, no one cares hahaha

chill, no one cares hahaha

Tongue-Out-Like-23
Tongue-Out-Like-23's picture
Registered User
Joined: 03/16/2010
Posts: 8307
Points: 11861
Offline
Not everyone is a fan of

Not everyone is a fan of college basketball "tho".

Taylor Gang Mike
Taylor Gang Mike's picture
Registered User
Joined: 11/07/2011
Posts: 1318
Points: 1552
Offline
right.. I dont care either,

right.. I dont care either, everyone mad they brackets messed up. You think i care about points haha, im getting money, gotta house and a car.. And women hahaha. Yall mad these boring teams winning, yall got that. Im tryna see stars real rap not no teams that got 4 year players on it. Miami is dope tho, but i wanna see Duke, Indiana, Ole Miss, Kansas, Nc, Florida, Mich, Arizona, Cuse and etc... God bless yall

Siggy
Registered User
Joined: 02/25/2012
Posts: 2926
Points: 5187
Offline
You sound like a casual fan.

You sound like a casual fan.

the I in win
the I in win's picture
Registered User
Joined: 11/28/2009
Posts: 2133
Points: 1562
Offline
I will join the group that

I will join the group that wants to see star. If a want to see teams stuggle against a 2-3 zone and then get completely puzzled by a triangle and 2 I would just go watch the local YMCA league for 12 year olds. College defense is overrated because the offense is so bad, prime example would be new mexico state and their entire crummy conference.

halfdecayed
Registered User
Joined: 08/04/2010
Posts: 336
Points: 722
Offline
a

taylor you are such a loser lol, you keep trying to prove yourself on the internet, I get girls I get money, all these kind of stuff, it's pathetic in my opinion, but you don't care right? You look like a brainwashed kid who listens too much rap bro

Taylor Gang Mike
Taylor Gang Mike's picture
Registered User
Joined: 11/07/2011
Posts: 1318
Points: 1552
Offline
Actually im a huge basketball

Actually im a huge basketball fan. Wont go into my personal life, but im a grown man who just loves the game. Chill out bro

Taylor Gang Mike
Taylor Gang Mike's picture
Registered User
Joined: 11/07/2011
Posts: 1318
Points: 1552
Offline
I listen to allot of Lupe,

I listen to allot of Lupe, Wiz, Mac Miller, Joe Budden and some others. im very religious, the girls thing was just a joke. But lets keep it with basketball bro

Taylor Gang Mike
Taylor Gang Mike's picture
Registered User
Joined: 11/07/2011
Posts: 1318
Points: 1552
Offline
Siggy

I could care less what you say. Your so hype, just do your thing and Analyze "Draft.net" hahahah... I know much more than you, points does not mean anything. I been watching and listening to basketball since the 60's on tapes and radio and i was born in 88. I study the game. But i dont need to brag. Your just a poster. I can leave this site and still be good. You cant. God bless you

Siggy
Registered User
Joined: 02/25/2012
Posts: 2926
Points: 5187
Offline
First of all, the saying is "

First of all, the saying is " I couldn't care less." Second, you sound simple-minded, sensitive and butt hurt. Otherwise you wouldn't post what you do about yourself.
That's great that you've studied the game. Maybe you just keep your knowledge to yourself and just decide to post stupid sht on this board to troll. I wouldn't know, but that's how your posts read..

Hale
Hale's picture
Registered User
Joined: 05/08/2009
Posts: 5956
Points: 12848
Offline
I've never understood why

I've never understood why people say "I could care less". It makes no sense!

halfdecayed
Registered User
Joined: 08/04/2010
Posts: 336
Points: 722
Offline
haha

haha yeah whatever

Taylor Gang Mike
Taylor Gang Mike's picture
Registered User
Joined: 11/07/2011
Posts: 1318
Points: 1552
Offline
Siggy

"Butt Hurt" ??? Smh, you a clown bro... Its a website, meaning i post what i want. Get a life seriously

Siggy
Registered User
Joined: 02/25/2012
Posts: 2926
Points: 5187
Offline
Further evidence that you are

Further evidence that you are butt hurt. Go ahead and post whatever you want. I'm sure you've posted stupid sht before and been called out on it. That didn't stop you.

Taylor Gang Mike
Taylor Gang Mike's picture
Registered User
Joined: 11/07/2011
Posts: 1318
Points: 1552
Offline
ok Siggy you win hahah. Go

ok Siggy you win hahah. Go back to watching the games..

Dale Worthington
Dale Worthington's picture
Registered User
Joined: 01/17/2009
Posts: 1445
Points: 1729
Offline
STILL MAD?

STILL MAD?

Ghost01
Ghost01's picture
Registered User
Joined: 11/30/2010
Posts: 2802
Points: 1748
Offline
When I watch Wichita play,

When I watch Wichita play, I'm definitely not thinking about how this is hurting college basketball, I am thinking how was this team only 12-6 in the MVC, and how haven't they been a ranked team all year...

They have skill basically everywhere, and are a great rebounding team. They have multiple guys who can hit big shots and all 6 of their main players (Armstead, Cotton, Butler, Early, Hall, and Van Vleet) are all solid college basketball players, all have different skills that blend well together. They can hit 3s, they can attack the rim, they get points off offensive rebounds, and they defend well. They are incredibly well rounded team. And I can't wait for a week of "You gotta love what Wichita has done, but they have no shot against Duke/Louisville", because even as a Duke fan, and someone who respects Louisville, this team has at the very least a SHOT at beating one of those teams.

RSS: Syndicate content