share

Official Draft Thread

JNixon
JNixon's picture
Registered User
Joined: 04/14/2009
Posts: 12959
Points: 11523
Offline
Nah Im still confused as to

Nah Im still confused as to why Charlotte picked Kidd-Gilchrist.

surve
surve's picture
Registered User
Joined: 03/19/2010
Posts: 2890
Points: 4502
Offline
jnixon

Jordan gunshy, thats why they took MKG. outside of Davis, he is unquestionably the safest player. there will be players that will be better than him that go later, but MKG is bust-proof and safe. Jordan just wanted to make a good pick if not spectacular with low risk.

Tdvols123
Registered User
Joined: 04/07/2009
Posts: 87
Points: 22
Offline
I think MJ sees a little of himself in MKG

Jumpshot needs honing and he can be special.

CodySLC
CodySLC's picture
Registered User
Joined: 05/12/2010
Posts: 1028
Points: 3283
Offline
MGK at #2

Looks like a lot of mocks just got busted.

Mkadoza
Mkadoza's picture
Registered User
Joined: 07/15/2009
Posts: 1390
Points: 1407
Offline
Brad Beal - Better or worse

Brad Beal - Better or worse career than Cuttino Mobley??

akhan786
akhan786's picture
Registered User
Joined: 08/02/2010
Posts: 1653
Points: 6293
Offline
Cavs Fan here

F*ck the TWO players I wanted just got picked and now we're going to be stuck with Barnes.

We could take Trob, but we took Tristan Thompson last year and not f*cking Valuncias.

SMH I'm pissed.

Nbanflguy
Nbanflguy's picture
Registered User
Joined: 06/15/2009
Posts: 1824
Points: 8204
Offline
nope no barnes

nope no barnes

Sewok15
Sewok15's picture
Registered User
Joined: 06/19/2011
Posts: 1898
Points: 3429
Offline
Better than Mobley...I am

Better than Mobley...I am thinking an Allan Houston type of career.

Nbanflguy
Nbanflguy's picture
Registered User
Joined: 06/15/2009
Posts: 1824
Points: 8204
Offline
wow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bobcats-number-...
Registered User
Joined: 06/03/2012
Posts: 58
Points: 113
Offline
Took the word right out of my

Took the word right out of my mouth!!!!!!!!

What The Devil
What The Devil's picture
Registered User
Joined: 05/07/2011
Posts: 378
Points: 863
Offline
Dion Waiters?! WTF?!?!

Dion Waiters?! WTF?!?!

Hale
Hale's picture
Registered User
Joined: 05/08/2009
Posts: 5953
Points: 12848
Offline
Son of a b!tch

Son of a b!tch

Malik-Universal
Malik-Universal's picture
Registered User
Joined: 07/08/2010
Posts: 3420
Points: 3166
Offline
i remember i commented on

i remember i commented on here like a long time ago that if the pistons get drummond i would kream.....

well..... my dream came true.... no pun intended

OldSkoolBasketball
OldSkoolBasketball's picture
Registered User
Joined: 06/18/2009
Posts: 1863
Points: 2540
Offline
Waiters

lol cmon man

JoeWolf1
JoeWolf1's picture
Registered User
Joined: 05/28/2009
Posts: 8190
Points: 16496
Offline
I don't know how Cleveland is

I don't know how Cleveland is going to look in 5 years after taking Tristan Thompson and Dion Waiters at #4 in back to back years.

akhan786
akhan786's picture
Registered User
Joined: 08/02/2010
Posts: 1653
Points: 6293
Offline
HOLLLLLY SH!T that was a

HOLLLLLY SH!T that was a surprise.

JNixon
JNixon's picture
Registered User
Joined: 04/14/2009
Posts: 12959
Points: 11523
Offline
CRAZZZZYYYYYYYYY!!

CRAZZZZYYYYYYYYY!!

Kayjay
Kayjay's picture
Registered User
Joined: 01/15/2011
Posts: 1085
Points: 2026
Offline
Woah

Did Harrison barnes just fall to my Kings? 0_0 Nah sounds too good to be true, we'll &$#%#&@! it up some how.

ChriJoll
ChriJoll's picture
Registered User
Joined: 07/06/2011
Posts: 116
Points: 429
Offline
*!#@$

Oh ****. I officially remove my mock from any consideration. Turns out they weren't just blowing smoke...

Windy City Assassin
Registered User
Joined: 03/11/2010
Posts: 6424
Points: 5539
Offline
Am I the only one who is

Am I the only one who is ready for a trade now?

ChriJoll
ChriJoll's picture
Registered User
Joined: 07/06/2011
Posts: 116
Points: 429
Offline
*!#@$

Oh ****. I officially remove my mock from any consideration. Turns out they weren't just blowing smoke...

CodySLC
CodySLC's picture
Registered User
Joined: 05/12/2010
Posts: 1028
Points: 3283
Offline
Cavs for the second year in a

Cavs for the second year in a row make a surprise pick at 4.

surve
surve's picture
Registered User
Joined: 03/19/2010
Posts: 2890
Points: 4502
Offline
WTF???

I didnt believe the rumors about Waiters going 4th but damn if he didnt! Waiters is a good player, but Cleveland sure does like to go left with that 4th pick.

akhan786
akhan786's picture
Registered User
Joined: 08/02/2010
Posts: 1653
Points: 6293
Offline
Was Cleveland the team that

Was Cleveland the team that promised Waiters?

Also Chad Ford says Trob is Sac's pick.

benny15
Registered User
Joined: 06/24/2010
Posts: 651
Points: 666
Offline
they did it with tristan

they did it with tristan thompson last year and they did it with dion waiters this year.. WOW....

BasketBalAllan
BasketBalAllan's picture
Registered User
Joined: 04/20/2009
Posts: 1119
Points: 3416
Offline
Why is it that it seems every

Why is it that it seems every year the Kings get run over by a commerical.

What The Devil
What The Devil's picture
Registered User
Joined: 05/07/2011
Posts: 378
Points: 863
Offline
T-Rob....if he can be

T-Rob....if he can be consistent and not so damn hot/cold as Thompson...then I approve this pick

Hale
Hale's picture
Registered User
Joined: 05/08/2009
Posts: 5953
Points: 12848
Offline
Barnes falling to 6? If he

Barnes falling to 6? If he gets passed up again, wow.

OldSkoolBasketball
OldSkoolBasketball's picture
Registered User
Joined: 06/18/2009
Posts: 1863
Points: 2540
Offline
Portland is going to have

Portland is going to have some choices at 6

akhan786
akhan786's picture
Registered User
Joined: 08/02/2010
Posts: 1653
Points: 6293
Offline
Lol did anyone else hear that

Lol did anyone else hear that convo between Calipari with Davis and MKG?

I told you guys he's was going to make sure he got on camera as much as possible.

Idk he is the best recruiter in the game for a reason, but he comes of as a sleezy attention wh0re.

Did anyone see this tweet?

Wow is all I got to say....

surve
surve's picture
Registered User
Joined: 03/19/2010
Posts: 2890
Points: 4502
Offline
^ yeah, Calipari is a

^ yeah, Calipari is a genius/attention whore

David Stern a.k...
David Stern a.k.a. da muthaf@cking leader of da krypts's picture
Registered User
Joined: 06/10/2011
Posts: 174
Points: 454
Offline
My mock draft is looking like

My mock draft is looking like sh1t at this point

surve
surve's picture
Registered User
Joined: 03/19/2010
Posts: 2890
Points: 4502
Offline
My boy Harrison Barnes

My boy Harrison Barnes slipping and I love it! Just wait, a lot of teams will be so sorry they slept on HB. In about 10 years, Lebron will be retired and Cleveland still wont have a title....and we will look back on drafts like this and see exactly why.

Sewok15
Sewok15's picture
Registered User
Joined: 06/19/2011
Posts: 1898
Points: 3429
Offline
These interviews are so

These interviews are so brutal..please show more highlights of the players and stop talking to the families.

BasketBalAllan
BasketBalAllan's picture
Registered User
Joined: 04/20/2009
Posts: 1119
Points: 3416
Offline
Kings

Dont you dare trade T-Rob

kobyz
kobyz's picture
Registered User
Joined: 04/22/2009
Posts: 1720
Points: -2289
Offline
glad Charlotte made the right

glad Charlotte made the right pick. i have no doubt MKG is the second best prospect in this draft...

now who do you think Portland will go with Damian Lillard or Andre Drummond?

akhan786
akhan786's picture
Registered User
Joined: 08/02/2010
Posts: 1653
Points: 6293
Offline
Btw guys Chad Ford tweets the

Btw guys Chad Ford tweets the pick like a minute before the pick is in. Portland picked Lilliard.

Hale
Hale's picture
Registered User
Joined: 05/08/2009
Posts: 5953
Points: 12848
Offline
Please don't spoil anymore

Please don't spoil anymore picks. Not trying to be a d!ck, just saying.

akhan786
akhan786's picture
Registered User
Joined: 08/02/2010
Posts: 1653
Points: 6293
Offline
Haha sorry bro I got excited.

Haha sorry bro I got excited.

akhan786
akhan786's picture
Registered User
Joined: 08/02/2010
Posts: 1653
Points: 6293
Offline
Haha sorry bro I got excited.

Haha sorry bro I got excited.

Nbanflguy
Nbanflguy's picture
Registered User
Joined: 06/15/2009
Posts: 1824
Points: 8204
Offline
Whoever portland picks better

Whoever portland picks better get their a$$ to a protective bubble immediatley

LazarusMunoz
Registered User
Joined: 06/18/2009
Posts: 835
Points: 1631
Offline
what kinda question is

what kinda question is that to ask Thomas Robinson little sister?? "Have U ever seen your brother cry before"... so many deaths in that poor kids family and you ask that

NiceWithTheRock
NiceWithTheRock's picture
Registered User
Joined: 04/30/2011
Posts: 261
Points: 620
Offline
I WAS GONNA DO A MOCK BUT I

I WAS GONNA DO A MOCK BUT I SAID F IT,, NOW U SEE WHY

Wahoo757
Wahoo757's picture
Registered User
Joined: 03/05/2012
Posts: 864
Points: 1946
Offline
Dummond will probaably be

Dummond will probaably be thete at 8 and I'll be shocked if Toronto doesn't trade with Houston.

surve
surve's picture
Registered User
Joined: 03/19/2010
Posts: 2890
Points: 4502
Offline
well, I did get Lillard

well, I did get Lillard right...oops....moved him last minute to GSW because I thought a trade would be in play....does Barnes now go to GSW? thats one of the places he wanted to go and they need a SF.

Sewok15
Sewok15's picture
Registered User
Joined: 06/19/2011
Posts: 1898
Points: 3429
Offline
GS gets lucky with Barnes but

GS gets lucky with Barnes but where is Drummond going to go? Trade at 8?

Hitster
Hitster's picture
Registered User
Joined: 08/17/2010
Posts: 3513
Points: 2561
Offline
Drummond might fall into

Drummond might fall into Detroit's hands now

Soilworker
Soilworker's picture
Registered User
Joined: 11/13/2011
Posts: 45
Points: 142
Offline
Waiters at

Waiters at 4.....º___________________º

David Stern a.k...
David Stern a.k.a. da muthaf@cking leader of da krypts's picture
Registered User
Joined: 06/10/2011
Posts: 174
Points: 454
Offline
The warriors are probably

The warriors are probably singing and dancing in the war room for barnes slipping to them lol

bobforte
bobforte's picture
Registered User
Joined: 05/27/2010
Posts: 192
Points: 126
Offline
no doubt davidstern the

no doubt davidstern the warriors are a playoff team if they can stay healthy. Ps davidstern where did you get that pic, that girl has a rockin body

RSS: Syndicate content