Did I hear Booz right?hahaha

marcusfizer21
marcusfizer21's picture
Registered User
Joined: 06/09/2009
Posts: 2662
Points: 5211
Offline
Did I hear Booz right?hahaha

When asked about what he thinks in their upcoming match up against the Heat?

Booz said "They're a very good team.. well-coached.. very athletic...They play fast... They got two great players in DWade and LeBron... It should be a great series..."

lol... Boozer missing out Bosh..haha


CodySLC
CodySLC's picture
Registered User
Joined: 05/12/2010
Posts: 1048
Points: 3397
Offline
Maybe cuz lebron and wade

Maybe cuz lebron and wade score 80% of their teams points so far in the playoffs

Tongue-Out-Like-23
Tongue-Out-Like-23's picture
Registered User
Joined: 03/16/2010
Posts: 8316
Points: 11892
Offline
Ridiculous for Boozer to be

Ridiculous for Boozer to be saying that. He struggled against Horford and Hansbrough as he went for 11-9 with 2 free throws a game in this years playoffs.

While Bosh has been defended by KG and to a lesser extent, Elton Brand to pull out 16-9 while shooting 6 free throws a game.

Not sure why Boozer would do that to a clearly better player. I'm sure Rose would rather have Bosh than Boozer.

Sasha4MVP
Sasha4MVP's picture
Registered User
Joined: 06/13/2008
Posts: 194
Points: 537
Offline
Great player?

I wouldn't call Bosh a great player either. I think the term "great" is used too loosely. Don't get me wrong, Bosh is a good player. But to call him great? He isn't a top 15 player.

omphalos
omphalos's picture
Registered User
Joined: 06/19/2010
Posts: 3650
Points: 5596
Offline
Yeah let's face it, Bosh is

Yeah let's face it, Bosh is clearly not even close to the same level of Wade and Lebron; getting outplayed by some of the Heat role players every so often isn't a good look. Would have been interesting to see what Bosh and either Wade OR Lebron could have done together with Bosh being more of a focal point.

Tongue-Out-Like-23
Tongue-Out-Like-23's picture
Registered User
Joined: 03/16/2010
Posts: 8316
Points: 11892
Offline
I'm not saying Bosh is a

I'm not saying Bosh is a great player but put it this way, if Bosh was put on the Bulls, he'd CLEARLY be the 2nd best player on the roster. Whereas Boozer can sometimes seem as if he's the 4th option on offense.

And speaking of players on the same level as Wade and Bron, who is? But to totally disregard a guy who used to be a franchise player and could be (as well as Stoudemire) the best 2nd option in the L if Wade and LeBron didn't join together. Not to mention, he's been having a good playoff run. 16-9 as the 3rd option on a championship team that has two of the top three players in the league is pretty damn good to me.

Now, I'm not saying that Boozer should have said "three GREAT players in Bron, Wade, and Bosh." But he doesn't even have the decency to say, they have three good players in Bron, Wade, and Bosh. Garnett and Shaq can talk trash about Bosh all they want, they have rings and MVPs.. but for a guy like Boozer to not even consider Bosh as an effective factor is ridiculous.

Especially because he's the one that's going to guard him in the next series and Boozer hasn't been very productive these playoffs. 11pts, 9rebs, and 2 FT attempts as a 2nd option is not acceptable.

kobyz
kobyz's picture
Registered User
Joined: 04/22/2009
Posts: 2919
Points: -2632
Offline
Boozer need to be more

Boozer need to be more concerned with Joel Anthony than Bosh, Anthony is the one that will guard him and he can suffocate him.

DanEboy
DanEboy's picture
Registered User
Joined: 12/24/2008
Posts: 2473
Points: 6489
Offline
I think you guys are reading

I think you guys are reading too much into this. Wade and LeBron are great players, Bosh isn't. Endo story.

Wavy Bagels
Wavy Bagels's picture
Registered User
Joined: 01/27/2011
Posts: 1684
Points: 6614
Offline
Not being great (Like a

Not being great (Like a Bosh).

NYK2010
Registered User
Joined: 05/09/2009
Posts: 2481
Points: 1527
Offline
Bosh gets no love but he's

Bosh gets no love but he's better than Boozer, neither is a great player though.

I'd say Miami wins in 6 games, the Bulls don't score much as it is but vs. Miami's defense will even less.

Kayjay
Kayjay's picture
Registered User
Joined: 01/15/2011
Posts: 1090
Points: 2037
Offline
Lol

I don't think thats even up for debate, Bosh is clearly better. He's not on the same level with Bron and Wade, but very few are.

RSS: Syndicate content