share

Matt Ryan on the Block

QHaynes20
Registered User
Joined: 08/06/2009
Posts: 2524
Points: -130
Offline
Matt Ryan on the Block

I have a deal in place with Turtles..so i might move Ryan

I would want a decent QB and avg WR for Ryan


thetruth
thetruth's picture
Registered User
Joined: 06/18/2009
Posts: 2423
Points: 270
Offline
okay

campbell and holmes

QHaynes20
Registered User
Joined: 08/06/2009
Posts: 2524
Points: -130
Offline
...how can I get Marshall?

...how can I get Marshall?

tjtehansky
Registered User
Joined: 08/21/2009
Posts: 840
Points: 126
Offline
haynes is there any deal we

haynes is there any deal we can do that lands me Andre? send me an offer when you see this if you can think of anything.

QHaynes20
Registered User
Joined: 08/06/2009
Posts: 2524
Points: -130
Offline
Yea...There is a deal I want

Yea...There is a deal I want to land Rivers....can we talk?

tjtehansky
Registered User
Joined: 08/21/2009
Posts: 840
Points: 126
Offline
yea sure

yea sure

QHaynes20
Registered User
Joined: 08/06/2009
Posts: 2524
Points: -130
Offline
ok...lets talk deal? How

ok...lets talk deal?

How about

Johnson
Stafford
Delhomme
Brown

for

Rivers
Sims-Walker
RB...cheap RB

tjtehansky
Registered User
Joined: 08/21/2009
Posts: 840
Points: 126
Offline
idk if i can give up sims

idk if i can give up sims walker he is the only WR i have that is putting up any numbers. the drop from rivers to stafford is too much to give up my best WR also

QHaynes20
Registered User
Joined: 08/06/2009
Posts: 2524
Points: -130
Offline
I just made a offer right

I just made a offer right here

QHaynes20
Registered User
Joined: 08/06/2009
Posts: 2524
Points: -130
Offline
lets talk then...throw out a

lets talk then...throw out a offer

tjtehansky
Registered User
Joined: 08/21/2009
Posts: 840
Points: 126
Offline
i'm trying to think of one

i'm trying to think of one but i don't know. that first offer you sent me i really liked haha. i had a lot more trust in smith than stafford and delhomme.

QHaynes20
Registered User
Joined: 08/06/2009
Posts: 2524
Points: -130
Offline
Yea...I liked it too but I

Yea...I liked it too but I wanted to throw in Sims Walker...

My only thing is I wanted

Rivers and Sims Walker....I dunno how we can make a move to add those 2 but we can try

Lemons4Life
Lemons4Life's picture
Registered User
Joined: 05/12/2009
Posts: 754
Points: 477
Offline
hey

ill give you Palmer & Knox for Johnson & Ryan

Roking Tony
Registered User
Joined: 08/12/2012
Posts: 7
Points: 0
Offline
yea sure

yea sure

tjtehansky
Registered User
Joined: 08/21/2009
Posts: 840
Points: 126
Offline
in the first offer you

in the first offer you wanted collie not sims walker haha.

Lemons4Life
Lemons4Life's picture
Registered User
Joined: 05/12/2009
Posts: 754
Points: 477
Offline
hey turtles

Did ya like those Lemons last night guys?

tjtehansky
Registered User
Joined: 08/21/2009
Posts: 840
Points: 126
Offline
yea goodjob

yea goodjob

Lemons4Life
Lemons4Life's picture
Registered User
Joined: 05/12/2009
Posts: 754
Points: 477
Offline
yeah

Think I can beat Gatorheels next week?

tjtehansky
Registered User
Joined: 08/21/2009
Posts: 840
Points: 126
Offline
nope lol

nope lol

QHaynes20
Registered User
Joined: 08/06/2009
Posts: 2524
Points: -130
Offline
I dunno...send me a offer

I dunno...send me a offer and then we will talk

im afk

tjtehansky
Registered User
Joined: 08/21/2009
Posts: 840
Points: 126
Offline
well are you only interested

well are you only interested in trading me stafford or can i offer for sanchez? need to know before i send you an offer.

QHaynes20
Registered User
Joined: 08/06/2009
Posts: 2524
Points: -130
Offline
yea...send me a offer

yea...send me a offer

QHaynes20
Registered User
Joined: 08/06/2009
Posts: 2524
Points: -130
Offline
what would u offer for

what would u offer for Sanchez

tjtehansky
Registered User
Joined: 08/21/2009
Posts: 840
Points: 126
Offline
i don't even know. i'm

i don't even know. i'm finding it hard to offer for stafford though. i would be losing out too much on any deal and it doesn't help that andres bye week is this week.

QHaynes20
Registered User
Joined: 08/06/2009
Posts: 2524
Points: -130
Offline
Now Ryan is Still on the

Now Ryan is Still on the Block!!!

Lemons4Life
Lemons4Life's picture
Registered User
Joined: 05/12/2009
Posts: 754
Points: 477
Offline
i want

ANDRE JOHNSON!

QHaynes20
Registered User
Joined: 08/06/2009
Posts: 2524
Points: -130
Offline
...lol, dont have him anymore

...lol, dont have him anymore

Lemons4Life
Lemons4Life's picture
Registered User
Joined: 05/12/2009
Posts: 754
Points: 477
Offline
who does

or did you see my list of players i want?

R-Dot-13
R-Dot-13's picture
Registered User
Joined: 12/14/2008
Posts: 2550
Points: 2610
Offline
i kinda like him.. also what

i kinda like him..
also what do you think of the trade i sent?

cahoxnvoaoo
Registered User
Joined: 06/15/2012
Posts: 18
Points: -12
Offline
Yea...There is a deal I want

Yea...There is a deal I want to land Rivers....can we talk?

romaozaooa
Registered User
Joined: 09/07/2012
Posts: 70
Points: -2
Offline
Dirk Nowitzki, Dallas

Dirk Nowitzki, Dallas Mavericks
All-Time Rank: 19
Total Career Points: 24,134
Fact: 137 points behind the still active Kevin Garnett

RSS: Syndicate content