share

Looking for a WR

tjtehansky
Registered User
Joined: 08/21/2009
Posts: 840
Points: 126
Offline
Looking for a WR

anyone got some WR's to trade? let me know


tjtehansky
Registered User
Joined: 08/21/2009
Posts: 840
Points: 126
Offline
kacey what for Housh?

kacey what for Housh?

tjtehansky
Registered User
Joined: 08/21/2009
Posts: 840
Points: 126
Offline
also gator what for colston

also gator what for colston or roddy white?

gatorheels
gatorheels's picture
Registered User
Joined: 05/25/2009
Posts: 3232
Points: 1493
Offline
turtles- i sent you an offer
turtles- i sent you an offer
tjtehansky
Registered User
Joined: 08/21/2009
Posts: 840
Points: 126
Offline
i need to think about it.

i need to think about it. don't cancel it but i was hoping to be able to keep jennings and trade someone else. i will decide by tonight

kacey
Registered User
Joined: 06/16/2009
Posts: 1565
Points: -139
Offline
TJ, I'm interested in Greg

TJ, I'm interested in Greg Jennings.

I sent you an offer. Let me know what you think.

e93293882
Registered User
Joined: 08/28/2012
Posts: 5
Points: 0
Offline
OH yeah

OH yeah

tjtehansky
Registered User
Joined: 08/21/2009
Posts: 840
Points: 126
Offline
i do like celek but boldin

i do like celek but boldin has been hurt and hasn't been the same player. maybe if i get a different WR or throw something else in the deal i don't know. and gator is there any combination of players i could give to get flacco/white without giving up jennings?

McWinning
Registered User
Joined: 07/20/2009
Posts: 4554
Points: 1645
Offline
turtles are you interested

turtles are you interested in breaston because boldin might not play.

tjtehansky
Registered User
Joined: 08/21/2009
Posts: 840
Points: 126
Offline
not really. i want someone

not really. i want someone who i can count on for the rest of the year

thetruth
thetruth's picture
Registered User
Joined: 06/18/2009
Posts: 2423
Points: 270
Offline
whatsup turtles

whats good

Roking Tony
Registered User
Joined: 08/12/2012
Posts: 7
Points: 0
Offline
TJ, I'm interested in Greg

TJ, I'm interested in Greg Jennings.

tjtehansky
Registered User
Joined: 08/21/2009
Posts: 840
Points: 126
Offline
not much truth what are you

not much truth what are you up to tonight

tjtehansky
Registered User
Joined: 08/21/2009
Posts: 840
Points: 126
Offline
i saw your trade today i was

i saw your trade today i was going to accept but you already made a deal with lemons

thetruth
thetruth's picture
Registered User
Joined: 06/18/2009
Posts: 2423
Points: 270
Offline
yeah

i needed to find daniels a replacement. and i got holmes who i think is going to heat it up soon. you still wanna discuss a trade.

tjtehansky
Registered User
Joined: 08/21/2009
Posts: 840
Points: 126
Offline
sure i will discuss one if

sure i will discuss one if you want.

thetruth
thetruth's picture
Registered User
Joined: 06/18/2009
Posts: 2423
Points: 270
Offline
alright

let me go search your team to see what i like.

thetruth
thetruth's picture
Registered User
Joined: 06/18/2009
Posts: 2423
Points: 270
Offline
okay

i like rivers and boss. who do you want for em

tjtehansky
Registered User
Joined: 08/21/2009
Posts: 840
Points: 126
Offline
i am looking to deal rivers

i am looking to deal rivers but i am searching for a big time WR in return. which we prolly won't ever be able to work a deal out.

thetruth
thetruth's picture
Registered User
Joined: 06/18/2009
Posts: 2423
Points: 270
Offline
we can

im willingy to put holmes or marshall in the deal. just as long as i get a wr back,

McWinning
Registered User
Joined: 07/20/2009
Posts: 4554
Points: 1645
Offline
lol since when is holmes a

lol since when is holmes a big time reciever?

thetruth
thetruth's picture
Registered User
Joined: 06/18/2009
Posts: 2423
Points: 270
Offline
lol

birdzilla stay out of our business please.

McWinning
Registered User
Joined: 07/20/2009
Posts: 4554
Points: 1645
Offline
lol

lol

tjtehansky
Registered User
Joined: 08/21/2009
Posts: 840
Points: 126
Offline
nah not interested in either

nah not interested in either of them. ill try to work a deal with gator or PJ they both have plenty of big time wideouts.

thetruth
thetruth's picture
Registered User
Joined: 06/18/2009
Posts: 2423
Points: 270
Offline
what about

fitz

tjtehansky
Registered User
Joined: 08/21/2009
Posts: 840
Points: 126
Offline
fitz i would be interested

fitz i would be interested in.

thetruth
thetruth's picture
Registered User
Joined: 06/18/2009
Posts: 2423
Points: 270
Offline
anyway

who do you want for boss.

thetruth
thetruth's picture
Registered User
Joined: 06/18/2009
Posts: 2423
Points: 270
Offline
turtles

who do you want for boss

tjtehansky
Registered User
Joined: 08/21/2009
Posts: 840
Points: 126
Offline
im not interested in trading

im not interested in trading unless i get a big time wideout.

thetruth
thetruth's picture
Registered User
Joined: 06/18/2009
Posts: 2423
Points: 270
Offline
oh

well i cant help you with that.im looking to hold on fitzgerald. hes part of my big five team. plus i need holmes too.

thetruth
thetruth's picture
Registered User
Joined: 06/18/2009
Posts: 2423
Points: 270
Offline
turtles

what do you think of my small deal i made.

tjtehansky
Registered User
Joined: 08/21/2009
Posts: 840
Points: 126
Offline
the deal you and lemons made?

the deal you and lemons made?

thetruth
thetruth's picture
Registered User
Joined: 06/18/2009
Posts: 2423
Points: 270
Offline
yeah

that one

tjtehansky
Registered User
Joined: 08/21/2009
Posts: 840
Points: 126
Offline
yea was a good trade for

yea was a good trade for both of you. both helped their teams

thetruth
thetruth's picture
Registered User
Joined: 06/18/2009
Posts: 2423
Points: 270
Offline
man you still on here

lol. you waitin to sucker lemons

thetruth
thetruth's picture
Registered User
Joined: 06/18/2009
Posts: 2423
Points: 270
Offline
man you still on here

lol. you waitin to sucker lemons

tjtehansky
Registered User
Joined: 08/21/2009
Posts: 840
Points: 126
Offline
he doesn't have anyone i

he doesn't have anyone i want really haha

gatorheels
gatorheels's picture
Registered User
Joined: 05/25/2009
Posts: 3232
Points: 1493
Offline
Turtles- Nope...you would
Turtles- Nope...you would have to give up Jennings if you want Flacco/White
thetruth
thetruth's picture
Registered User
Joined: 06/18/2009
Posts: 2423
Points: 270
Offline
ay gatorheels

im glad you on here. i want flacco. what would it take.

McWinning
Registered User
Joined: 07/20/2009
Posts: 4554
Points: 1645
Offline
lol

lol

kanvpzpappa
Registered User
Joined: 06/26/2012
Posts: 9
Points: 0
Offline
kacey what for Housh?

kacey what for Housh?

rozookoaooa
Registered User
Joined: 09/08/2012
Posts: 41
Points: 0
Offline
As the Clippers’ luck would

As the Clippers’ luck would have it, their pick, even with a 2.8 percent chance, ended up as the lottery winner. So, the Cavaliers ended up with Irving, the classes’ only sure thing who went on to win the Rookie of the Year award, and is now the face of their franchise. If it wasn’t for the acquisition of Chris Paul just a few months later, the Clippers would still be reeling from this one.

YOOkima
Registered User
Joined: 09/25/2012
Posts: 77
Points: -11
Offline
The pecking order is clear.

The pecking order is clear. Griffin and Paul are the team’s superstars. The mantra from the rest of the squad was sacrifice for a greater chance at the title.

Holing John
Registered User
Joined: 08/28/2012
Posts: 31
Points: -2
Offline
"All the training staff was

"All the training staff was gone with the team," Horford said. "Obviously, they have to take care of the other guys so for me it was key for me to do my conditioning on my own. The cardio stuff and just little things like that I had to take care of like that. It was challenging, but we made it work. We figured out a way."

RSS: Syndicate content