share

MICHALE BEASLEY !

thetruth
thetruth's picture
Registered User
Joined: 06/18/2009
Posts: 2423
Points: 270
Offline
MICHALE BEASLEY !

Yall thought something bad or something excited happen. nope nothing bad or excitment here. But do yall think he will bounce back to being all-player for years to come or do yall think he will be a good role player


Michael.S.
Registered User
Joined: 05/10/2009
Posts: 5992
Points: 1965
Offline
All- Player ? no IMO,

All- Player ? no IMO, All-Star? yes.

llperez
llperez's picture
Registered User
Joined: 04/13/2009
Posts: 11913
Points: 11754
Offline
Good, 20 points 10 rebounds.

Good, 20 points 10 rebounds. But I don't think his all around impact on the game is gonna be nearly what people expect. He doesn't really make his teammates better or defend really well. I see him having a career similar to Glenn Robinson's.

thetruth
thetruth's picture
Registered User
Joined: 06/18/2009
Posts: 2423
Points: 270
Offline
I think

he will make One or two all-star games.

Lemons4Life
Lemons4Life's picture
Registered User
Joined: 05/12/2009
Posts: 754
Points: 477
Offline
yes

He will have a bounce back year, but I'm not sure if he has what it takes to be an all-star even though I think he deserves it. By the way, you spelled his name wrong.

RickyRubio9
RickyRubio9's picture
Registered User
Joined: 07/01/2008
Posts: 2080
Points: 1069
Offline
Actually

I thought this was like his little sister or something, name looks like Michelle. :) haha Just kidding man, but I think he can get 15 and 7, but I don't expect any huge contributions just yet. Maybe he can get 18 points.

canesboy6
Registered User
Joined: 01/19/2009
Posts: 757
Points: 453
Offline
Glenn Robinson is the best comparison I think I've heard

good work, that is the first time i've heard that. I think Beasley could be a championship piece. The big dogg just got stuck in Milwalkee, where nobody not named Kareem can get a ring.
I think he will develop into a really good second or third scorer as a combo forward.
He needs to get his head straight though, he is my age. 20 years old and starting on a playoff team in a tough town.
No loyalty Here Beez, just ask the Marlins.
He is gonna be fine. He plays a position where your allowed to be a little crazy.

JNixon
JNixon's picture
Registered User
Joined: 04/14/2009
Posts: 12959
Points: 11525
Offline
Kstate Wildcats

He's a future all-star, he has too much talent offensively. Very versatile skills. Just has to be a better defender and look to rebound near the level he did in college, I think thats going to come in time. He also needs to get a position, he's a classic tweener right now.

The lake show2
The lake show2's picture
Registered User
Joined: 05/26/2009
Posts: 6717
Points: 1248
Offline
yeah i think the big dog is

yeah i think the big dog is a almost perfect comparison although he can score in more ways and has the potenial to be a 8-10 reb a game player if he gets his head on straight which he should since hes still young. word is unlike glenn that he is a hard worker though so thats good

spokomptonkdub
Registered User
Joined: 04/15/2009
Posts: 36
Points: 31
Offline
Actually Canesboy, where

Actually Canesboy, where nobody not named Lew can get a ring in Milwaukee:)

marcusfizer21
marcusfizer21's picture
Registered User
Joined: 06/09/2009
Posts: 2548
Points: 4780
Offline
yo

that's M-I-C-H-A-E-L BEASLEY ayt??? You get an F in spelling... LOL

RSS: Syndicate content