share

gatorheels

thetruth
thetruth's picture
Registered User
Joined: 06/18/2009
Posts: 2423
Points: 271
Offline
gatorheels

i just sent you a offer for leftwich


gatorheels
gatorheels's picture
Registered User
Joined: 05/25/2009
Posts: 3232
Points: 1487
Offline
Ha Man I don't need those
Ha Man I don't need those WRs. Both those WRs would just sit on my bench all season. Leftwich is valuable in this league.  He will probably be the starting QB for Tampa Bay.  
thetruth
thetruth's picture
Registered User
Joined: 06/18/2009
Posts: 2423
Points: 271
Offline
okay how about fred jackson for leftwich straight up

fair deal.

gatorheels
gatorheels's picture
Registered User
Joined: 05/25/2009
Posts: 3232
Points: 1487
Offline
Yeah but you gotta think
Yeah but you gotta think about this.  I need Leftwich as a bye week fill in.  Fred Jackson doesn't help my team at all.  I already have lots of good RBs on the bench.
thetruth
thetruth's picture
Registered User
Joined: 06/18/2009
Posts: 2423
Points: 271
Offline
okay what do you want for

stafford then.

kacey
Registered User
Joined: 06/16/2009
Posts: 1565
Points: -144
Offline
gator

You have an offer. If you don't accept this trade, then I'll consider you a crazy man. j/k...but seriously.

Alan Brunson
Registered User
Joined: 08/01/2012
Posts: 11
Points: -3
Offline
fair deal.

fair deal.

thetruth
thetruth's picture
Registered User
Joined: 06/18/2009
Posts: 2423
Points: 271
Offline
lets talk trade

i mean a blockbuster deal

gatorheels
gatorheels's picture
Registered User
Joined: 05/25/2009
Posts: 3232
Points: 1487
Offline
kacey- I sent you a counter
kacey- I sent you a counter
gatorheels
gatorheels's picture
Registered User
Joined: 05/25/2009
Posts: 3232
Points: 1487
Offline
truth- I'll make a
truth- I'll make a blockbuster deal with you...make me an offer
QHaynes20
Registered User
Joined: 08/06/2009
Posts: 2524
Points: -130
Offline
3 way deal?

3 way deal?

gatorheels
gatorheels's picture
Registered User
Joined: 05/25/2009
Posts: 3232
Points: 1487
Offline
QHaynes- I want Chris
QHaynes- I want Chris Johnson & Desean Jackson if u are willing to trade both or one of them
thetruth
thetruth's picture
Registered User
Joined: 06/18/2009
Posts: 2423
Points: 271
Offline
okay listen

im bout to make a topic in a mintue on how we can do this.

QHaynes20
Registered User
Joined: 08/06/2009
Posts: 2524
Points: -130
Offline
Gator we will try to make a

Gator we will try to make a 3 way deal with Truth.

kacey
Registered User
Joined: 06/16/2009
Posts: 1565
Points: -144
Offline
booo gator

Guess I'll go elsewhere with my valuable commodities. haha

gatorheels
gatorheels's picture
Registered User
Joined: 05/25/2009
Posts: 3232
Points: 1487
Offline
Ha kacey- if u see anybody
Ha kacey- if u see anybody else u want to trade for let me know.  I'm always open to trades.
kacey
Registered User
Joined: 06/16/2009
Posts: 1565
Points: -144
Offline
Once you get Schaub...

I might have an offer for you, one that you can't resist.

xbadgerhustler
Registered User
Joined: 05/27/2009
Posts: 1958
Points: 674
Offline
kacey i wanna know what this

kacey i wanna know what this amazing offer was

kacey
Registered User
Joined: 06/16/2009
Posts: 1565
Points: -144
Offline
I will never reveal the

I will never reveal the goodness of that trade offer. It would burn your eyes upon reading it.

xbadgerhustler
Registered User
Joined: 05/27/2009
Posts: 1958
Points: 674
Offline
come onnnnn man

come onnnnn man

gatorheels
gatorheels's picture
Registered User
Joined: 05/25/2009
Posts: 3232
Points: 1487
Offline
badger- check out the trade
badger- check out the trade offer...u gotta accept this one
xbadgerhustler
Registered User
Joined: 05/27/2009
Posts: 1958
Points: 674
Offline
hahahahaa no. i still am

hahahahaa no.

i still am interested in henry... i just can't be that thin at RB. do u not have an interest in curtis or bradley? not at all? i'll take any of your backups

gatorheels
gatorheels's picture
Registered User
Joined: 05/25/2009
Posts: 3232
Points: 1487
Offline
What?  You would have Gore,

What?  You would have Gore, Jacobs, Wells, & Chester Taylor...that is plenty of RBs

 

xbadgerhustler
Registered User
Joined: 05/27/2009
Posts: 1958
Points: 674
Offline
hahaha, but then i no longer

hahaha, but then i no longer get the value of adding henry, ya know? you're not interested at all in curtis or bradley?

Wells, Stewart, AJ, Bradley/Curtis

for

Boldin, Henry, Gore, and your least favorite back?

kacey
Registered User
Joined: 06/16/2009
Posts: 1565
Points: -144
Offline
Trade offer to gator

It was:
Gatorheels: K Jason Hanson

Crooked Vulters: RB Frank Gore

I still don't understand why he didn't pull the trigger on that.

kacey
Registered User
Joined: 06/16/2009
Posts: 1565
Points: -144
Offline
badger

If you get Gore, you know who to trade him too next. I'll even throw in some cash considerations. Think about it. That is real money.

gatorheels
gatorheels's picture
Registered User
Joined: 05/25/2009
Posts: 3232
Points: 1487
Offline
aight badger check out my

aight badger check out my last offer for you...this is fair

You can just drop some of those scrubs on your bench 

xbadgerhustler
Registered User
Joined: 05/27/2009
Posts: 1958
Points: 674
Offline
no thx... sorry. would u be

no thx... sorry.

would u be intersted in something like Gore-Boldin

for

AJ + Wells? or stewart, or moreno?

gatorheels
gatorheels's picture
Registered User
Joined: 05/25/2009
Posts: 3232
Points: 1487
Offline
Gore > AJBoldin > WellsThat

Gore > AJ

Boldin > Wells

That is the problem. 

gatorheels
gatorheels's picture
Registered User
Joined: 05/25/2009
Posts: 3232
Points: 1487
Offline
Henry, Boldin, & Chester
Henry, Boldin, & Chester Taylor for Andre Johnson
xbadgerhustler
Registered User
Joined: 05/27/2009
Posts: 1958
Points: 674
Offline
gator, im confused... u need

gator, im confused... u need a 4th WR anyway, cuz at this point, with your initial offer:

henry, boldin, gore

for

stewart, wells, AJ

you'd only be left with Berrian, AJ and Housh.... right?

so just throw in bradley/curtis for one of your MANY rbs (taylor/mccoy/brown)

xbadgerhustler
Registered User
Joined: 05/27/2009
Posts: 1958
Points: 674
Offline
alright fill out this

alright fill out this survey:

rank moreno, stewart, wells.

rank bradley and curtis

rank brown, taylor, and mccoy

gatorheels
gatorheels's picture
Registered User
Joined: 05/25/2009
Posts: 3232
Points: 1487
Offline
Aight in my honest

Aight in my honest opinion

Moreno, Wells, Stewart

Curtis, Bradley

Brown, McCoy, Taylor 

gatorheels
gatorheels's picture
Registered User
Joined: 05/25/2009
Posts: 3232
Points: 1487
Offline
Aight I accepted that last
Aight I accepted that last offer....that was pretty fair...Even though you are getting the best player (Gore)
xbadgerhustler
Registered User
Joined: 05/27/2009
Posts: 1958
Points: 674
Offline
alright, this is the best

alright, this is the best deal were going to come up with, take it or leave it.

Moreno, Wells, AJ and Curtis

for

Gore, Taylor, Boldin, Henry

That's going to be my best offer. I'll send it to you. That's the best I can do.

xbadgerhustler
Registered User
Joined: 05/27/2009
Posts: 1958
Points: 674
Offline
ahahaha nvm, u accepted. lol

ahahaha nvm, u accepted. lol and it was a little different

gatorheels
gatorheels's picture
Registered User
Joined: 05/25/2009
Posts: 3232
Points: 1487
Offline
Its cool I just accpeted the
Its cool I just accpeted the last...I was going to drop Bradley or Curtis anyways.  There wasn't a whole lot of difference between Moreno, Wells, &  Stewart.
xbadgerhustler
Registered User
Joined: 05/27/2009
Posts: 1958
Points: 674
Offline
so, the residual of all our

so, the residual of all our trades gator:

rodgers, wells, stewart, bradley,

for

gore, hasselbeck, moreno, and chris henry

gatorheels
gatorheels's picture
Registered User
Joined: 05/25/2009
Posts: 3232
Points: 1487
Offline
Haha it worked out pretty
Haha it worked out pretty even through all that...u probably got a slight advantage
xbadgerhustler
Registered User
Joined: 05/27/2009
Posts: 1958
Points: 674
Offline
i donno man, im very high on

i donno man, im very high on jonathan stewart... he's gonna get pts on a weekly basis, and what if dangelo goes down? then he'll definitely be a top 10 pick

tqwre232332
Registered User
Joined: 06/23/2012
Posts: 7
Points: -1
Offline
w

w

coskoanvoao
Registered User
Joined: 09/04/2012
Posts: 39
Points: -8
Offline
fair deal.

fair deal.

RSS: Syndicate content